  • Data: 2014-07-04 22:11:51
    Temat: Re: Jezioro
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-04 17:32, Budyń pisze:

    > szanuje ludzi ktorzy wiedza ze nie wiedza i chca sie dowiedziec :) Mowie wciaz o
    czasach Mieszka I.

    Zieeeeeeewwwwwww.
    Ja też szanuję ludzi takich jak Ty, którzy nie wiedzą, że niewiedzą.
    Piszesz o niewolnictwie w Polsce.
    Niestety muszę Cię zmartwić, ale niewolnictwa oficjalnie w Polsce nie
    było, choć niektórzy mieli niewolników, nawet biskup Kościoła
    Katolickiego w XVIIw., czyli już w czasach ponoć cywilizowanych i mocno
    schrystianizowanych.
    Poczytaj sobie kim był np. Aleksander Dynis

    Niestety Katolicy mają to do siebie, że wybielają czarne karty swojej
    historii i lubią sobie przypisywać zasługi.