    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Sat, 05 Jul 2014 10:07:17 +0200
    <lort1f$340$1@node1.news.atman.pl> <los5ih$8d4$1@node2.news.atman.pl>
    <losbtc$vfu$1@speranza.aioe.org> <losjpk$c46$2@dont-email.me>
    <losklq$nks$1@node2.news.atman.pl> <lotljt$u2s$1@speranza.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <lougtp$2b0$1@usenet.news.interia.pl> <lp1q0a$v40$1@node2.news.atman.pl>
    <lp1qjn$6ut$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b56050$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3pnv$ht0$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b571e1$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3soi$o8p$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b58b25$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp5tc1$585$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b6ca5a$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp773o$1hb$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b72e38$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-07-05 00:43, uzytkownik pisze:
    > W dniu 2014-07-04 23:42, Maniek4 pisze
    > :
    >
    > No właśnie, historii. Gdzie więc jest realizacja konstytucyjnego prawa
    > do równości traktowania wierzących i niewierzących?
    > Jeżeli KK ma takie czy inne przywileje to zgodnie z konstytucją RP takie
    > same przywileje należą się wyznawcom innych wiar i niewierzącym.

    Ale jakie przywileje?
    Pytam konkretnie, jakie ja wierzacy mam przywileje, ktorych Ty nie masz?

    > Skoro państwo dotuje KK i finansuje lekcje religii to jednakowo powinno
    > dotować wyznawców innych wiar i niewierzących, także i gejów.

    Ja nie wiem dlaczego Ty do mnie z takimi tekstami. Czy ja tworze prawo w
    tym kraju? Jak sobie zalatwili tak maja, co mi do tego? Czy jakis ksiadz
    dzieli sie ze mna ta dotacja? Jakby zmienili prawo to uwazasz, ze dla
    mnie to cos zmienia? Nie obchodzi mnie to jako czlowieka chodzacego do
    kosciola.
    A z gejami to pojechales. Religia gejowska...

    > Wolę Korwina, dlatego na Palikota nie ma szans :)

    No to przykro mi w takim razie, bo zdaje sie Palikot i LSD chca zrobic
    cos z tym panoszacym sie kosciolem.

    Pozdro.. TK