  • Data: 2014-07-06 15:30:47
    Temat: Re: Jezioro
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 6 lipca 2014 14:57:29 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > ja mam wrazenie ze co by proboszcz nie zrobil i tak byloby zle. Interesuje sie
    wiernymi - zle bo sie wtraca. Ale w przeciwnym przypadku to by bylo - w d... ma
    wiernych, tylko kasa mu glowie.

    > Jak chcesz psa uderzyc to i kij sie znajdzie.
    >
    > I wyglada twoja historia na typowa to znudzenia - jak ktos ma problem z zasadami,
    sex czy cokolwiek, wg ktorych kosciol uczy zyc to odwraca relacje- to nie ja, to on
    jest winien.

    > latwo napisac "mlodziez ma prawo" - a potrafisz uzasadnic ze ma prawo? A moze
    mlodziez ma prawo poznac wady i zalety kradziezy i uzywac tej wiedzy zgodnie ze swoim
    sumieniem?

    > Wracajac do edukacji seksualnej.
    >
    > cytuje: Polska szkoła realizuje typ A, czyli wychowanie do abstynencji seksualnej.
    Mówimy młodemu człowiekowi: poczekaj z rozpoczęciem życia seksualnego. Okres
    gimnazjum czy liceum to jeszcze nie pora na aktywność seksualną, lepiej dorosnąć,
    stać się odpowiedzialnym człowiekiem. Jednocześnie, wbrew licznym zarzutom, na
    lekcjach są akcentowane elementy biologii i seksuologii. Nie uciekamy też od problemu
    antykoncepcji, ale wskazujemy na jej konsekwencje zdrowotne, psychiczne i moralne.
    Tak zostało to zagadnienie ujęte również w podstawie programowej. Mówimy też dużo o
    zaletach naturalnych metod planowania rodziny. Przekazujemy rzetelną wiedzę, nie
    wyrywkową.

    > Na świecie funkcjonuje jeszcze edukacja seksualna typu B, czyli biologiczna, o
    charakterze permisywnym, stawiająca za główny cel nauczenie młodzieży używania
    antykoncepcji, a jeśli zawiedzie, sięgania po środki wczesnoporonne lub poddania się
    aborcji

    > koniec cytatu
    >

    > i teraz jak to sie sprawdza w praktyce:
    >
    > W 38-milionowej Polsce mieliśmy 42 legalne aborcje nastolatek, podczas gdy w
    9-milionowej Szwecji aż 7 tysięcy. A przecież tam permisywną edukację seksualną
    wprowadzono już w latach 50. ubiegłego wieku. Jeśli chodzi o liczbę dzieci urodzonych
    przez matki w wieku 15-19 lat, przoduje tu Wielka Brytania z liczbą 50 tys. rocznie.
    Panuje nawet złośliwe powiedzenie, że Brytania "jest wciąż w ciąży".

    > Dla porównania - w Polsce nastolatki urodziły 21 tys. dzieci. Najniższy wskaźnik
    Polska ma także jeśli chodzi o liczbę zdiagnozowanych przypadków HIV i AIDS na 100
    000 mieszkańców. U nas wskaźnik ten wynosi 2,39, podczas gdy w Szwecji 4,97 a w
    Wielkiej Brytanii 13,26. To bardzo ciekawe zważywszy na to, że Wielka Brytania
    rocznie przeznacza ok. 160 mln funtów na lekcje edukacji seksualnej.

    > czyli co - działa? działa - no to nie ma to jak zepsuc, zwlaszcza jesli mozna
    przylozyc przy tym w KK, pozyteczni idioci koncernow farmaceutycznych maja sie dobrze
    :)

    > b.

    Dolicz skrobanki zrobione poza systemem i wyjdzie ze jest ich dużo więcej. A jak by
    wprowadzić zachodnie standardy medyczne zwłaszcza diagnostyczne to ilość adidasowców
    tez by znacznie podskoczyła. Pigułki " dnia następnego" są dostępne w Polsce. Chyba
    Ci fajnie się żyje w jakimś dobrym ale wyimaginowanym świecie. Kościelne gadki o tym
    żeby brać na wstrzymanie są nic nie warte. Człowiek podlega prawom ewolucji a nie
    sztucznie stworzonym prawom kościelnym. Podstawowym i nadrzędnym celem ewolucji jest
    przekazywanie genów. Instynkt zachowania gatunku jest najsilniejszym instynktem.
    Przytłumienie go prowadzi do dewiacji, stąd w kościele tyle spraw o pedofilię.
    Proporcjonalnie do innych grup zawodowych odsetek złapanych jest w tym środowisku
    bardzo wysoki, podobnie z homoseksualizmem. Osobniki homo albo bi wybierają takie
    środowiska w których najłatwiej znaleźć partnera. W więzieniu jest pewien dyskomfort
    przebywania. Ale seminaria, klasztory itp przybytki są dla takich osób idealnym
    miejscem. Nie twierdzę ze każdy (a) kto przebywa w takich miejscach jest od razu
    zbokiem, pedofilem itp. Homo są takimi samymi normalnymi ludźmi jak całą reszta, pod
    warunkiem że znajdą partnerów. Homoseksualizm to nie zboczenie tylko ślepa droga
    ewolucji.