  • Data: 2014-07-10 23:23:29
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-10 21:29, ikka pisze:

    > czyli jednak nie przeczytałeś ustawy, jaką jest konkordat.
    > przeczytaj, a potem się wypowiadaj.

    Nie przeczytalem, bo jak pisalem jestem dosc zajetym czlowiekiem. Moze w
    weekend jak znajde chwile to przejrze. Nie mniej jednak ktos wskazywal
    tu na traktat akcesyjny UE, ktory zdaje sie wzbudza mniej kontrowrsji, a
    sadze ze jednak bardziej wplywa na nasze ustawodawstwo. Czy on mi sie
    podoba? Nie, ale wiekszosc zdecydowala inaczej i ja tu z tego powodu nie
    pieniacze o slimakach zbieranych na karte wedkarska, uboju rytualnym,
    limitach na polowy dorsza, produkcji mleka, limitach CO2, czy normach
    spalania samochodow, ktore to powoduja, ze koszty utrzymania z tym
    zwiazanie rosna czasami niemal geometrycznie. Ta tematyka moim zdaniem
    powinna zatroskanych umowami miedzypanstwowymi bardziej angazowac.

    Pozdro.. TK