  • Data: 2014-07-11 13:54:25
    Temat: Re: Jezioro
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 13:33:24 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > Pytanie tylko co ma na celu produkowanie przedstawien obrazajacych
    > uczucia innych. Podejrzewam, ze Ci ludzie bronia wartosci w ktore
    > wierza, a te pewnie tam sa w jakis sposob osmieszane pod nazwa "sztuka".
    > I po co to komu? Podejrzewam, ze gdyby Twoj sasiad np. wciskal
    > okolicznej ludnosci brednie o Twojej zonie, czy matce to pewnie tez nie
    > byloby Ci to obojetne. Nawet gdyby opowiadal to tylko tym co za to
    > zaplacili.
    > Od nas wymaga sie szanowania odmiennosci, braku krzyza w sejmie a nas
    > szanowac niekoniecznie?

    nie widzisz róznicy między wystawianiem symboli religijnych w miejscach
    publicznych będących miejscem sprawowania świeckiej władzy od
    przedstawienia w zamkniętycm teatrze?

    > Nie wroga, tylko jesli mowa jest o jakims fanatyzmie to wystaczy
    > pomyslec co dzialoby sie tam. U nas lekkie protesty. Gdzie tu fanatyzm?

    nie wroga? Skoro według KK są innowiercami i będą smażyć się w piekle to
    chyba jednak wrogami?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?