  • Data: 2014-07-11 14:13:19
    Temat: Re: Jezioro
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:lpoj69$39p$1...@d...me...

    > to chyba, żyjemy w róznych Polskach. Bo ja widziałem dokładnie odwrotnie.
    > Ale nie patrzę tylko na bojówki na ulicy.

    A gdzie?
    Jest może jakaś akcja zbierania podpisów za i przeciw? Albo jakieś wyniki
    sondażowe?
    Naprawdę chętnie się dowiem bo jako osoba stojąca z boku lubię znać
    obiektywną prawdę, bo mnie to ni ziębi ni grzeje.

    Najprawdopodobniej i tak za kilka lat się dowiemy że całość to byłą dobrze
    zaplanowana akcja marketingowa aby o przedstawieniu było "głośno".

    Pozdrawiam
    Ergie