  • Data: 2014-07-11 14:37:34
    Temat: Re: Jezioro
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Obejmują. Dyskryminują kobiety.

    Gdzie? Słowo "bliźni" obejmuje zarówno kobiety jak i mężczyzn.

    > Dyskryminują gejów.

    Znowu bredzisz. Żydzi dawniej mieli przykazanie: "nie pozwolisz żyć
    mężczyźnie współżyjącemu z mężczyzną" ale nie chrześcijanie!

    > Dyskryminują ludzi nieakceptujących katolickich dogmatów.

    Bynajmniej - przykaz miłości dotyczy zarówno innowierców jak i nawet jawnych
    nieprzyjaciół.

    > To JEST wpisane w program.

    Nie, nie jest. I twoje tupanie nóżka niczego nie zmienia. Albo ktoś Cię
    oszukał prezentując Ci jakieś dziwne prawdy wiary i nazywając to
    katolicyzmem, albo celowo kłamiesz by zdyskredytować czyjeś poglądy.

    > I to widać także w paktyce.

    W jakiej praktyce??? "Wartości" to teoria nie praktyka. Ktoś wyznający
    jakieś wartości może postępować zupełnie inaczej ale to w żaden sposób nie
    wpływa na te wartości.

    > Cóż, Hitler też mówił, że on chce tylko pokoju... i był w tym tak samo
    > konsekwentny jak chrześcijanie w zakresie miłości bliźniego.

    I jeszcze jeden i jeszcze raz... Nie odnoszę się do zachowań ludzi a do
    _wartości_.

    > Karalnej śmiercią i potępieniem.

    Prosiłem nie używaj słów których nie rozumiesz. Jak nie wiesz co oznacza
    słowo kochać to mi Cię żal.

    > ROTFL, tyś nawet nie przeczytał źródła swojej żałosnej "wiary"...

    Nie mojej, ale czytałem. Tak samo jak Torę czy Koran.

    > Z biologii? Od kiedy rodzina jest koncepcją biologiczną? I jak w biologii
    > ją wywodzisz?

    Z biologii wynika fakt że ludzie do prokreacji wymagają dwóch _różnych_
    płci.
    A tu masz definicję ze słownika:

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/rodzina

    [cyt.]
    rodzina
    1. <<małżonkowie i ich dzieci; ogólniej też: osoby związane pokrewieństwem i
    powinowactwem>>
    [koniec cyt.]

    Czego nie rozumiesz?

    Uzupełniając: Aby były dzieci musi być prokreacja, aby zaszło pokrewieństwo
    musi być prokreacja, aby zaszło powinowactwo musi nastąpić małżeństwo:

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/małżeństwo

    [cyt.]
    małżeństwo
    1. <<związek kobiety i mężczyzny usankcjonowany prawnie>>
    [koniec cyt.]

    Czego nie rozumiesz?

    Pozdrawiam
    Ergie