  • Data: 2014-07-12 00:08:11
    Temat: Re: Jezioro
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 23:56:31 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > To nie jest kwestia wiary tylko wiedzy. Tak wiem, że w KK obowiązuje
    > władza centralna i to papież (ewentualnie jakieś ciało doradcze)
    > ustanawia prawdy wiary. Jak biskup głosi coś sprzecznego z nauką
    > kościoła to tak - gada prywatnie.
    >
    > Posłuchaj czasem o. Rydzyka - ZTCW formalnie to jest duchowny
    > katolicki, ale to co on głosi ma się nijak do nauczania kościoła i
    > stwierdzi to każdy kto poznał podstawy doktryny chrześcijańskiej.
    > Wystarczy jego słowa skonfrontować z przemówieniami JP2 by zauważyć
    > spory dysonans.

> [...]

    i jak tylko ks. Lemański zaczął mówić coś nie tak zamknięto mu
    błyskawicznie usta. Rydzykowi czy biskupom jakoś nie. Czyli ich
    wypowiedzi nie przeszkadzają doktrynie.

    Swoją drogą to bardzo wygodne: Ten-Który-Wyznacza-Doktrynę mówi łagodnie.
    Reszta bezkarnie gada co chce. I dziwisz się, że wierni mają tego dosyć i
    gremialnie odchodzą od KK?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?