    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Mon, 14 Jul 2014 14:54:48 +0000 (UTC)
    <lp1q0a$v40$1@node2.news.atman.pl> <lpmpvt$n5$2@node2.news.atman.pl>
    <lpn1i8$cku$1@usenet.news.interia.pl> <lpn1sd$hp3$9@dont-email.me>
    <lpn2pa$f8u$1@usenet.news.interia.pl> <lpod75$39p$2@dont-email.me>
    <lpof35$itv$1@node2.news.atman.pl> <lpofmo$39p$5@dont-email.me>
    <lpogb1$k4o$1@node2.news.atman.pl> <lpoh2f$39p$9@dont-email.me>
    <lpoi6b$m0v$1@node2.news.atman.pl> <lpoj69$39p$14@dont-email.me>
    <lpokd5$o96$1@node2.news.atman.pl>
    <53c2ae3f$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    <lq04lo$rdn$1@node1.news.atman.pl> <lq05af$oek$6@dont-email.me>
    <lq0gkh$dip$1@node2.news.atman.pl> <lq0hcj$oek$21@dont-email.me>
    <lq0kc9$h8e$1@node2.news.atman.pl> <lq0lvi$oek$26@dont-email.me>
    <lq0ojj$lqd$1@node2.news.atman.pl>

    Dnia pięknego Mon, 14 Jul 2014 16:14:01 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    pdf

    > No i może

    zdecyduj się. Najpierw mówisz o tym, ze każdy może potem twierdzisz, że
    lista jest nieoficjalna. Czyli jednak nie może. A kto będzie odpowiadał
    jak się okaże, że dany lekarz jednak podpisał a nie ma go na liście?

    > W sieci

    a konkretnie?

    > Nie mam wątpliwości co do istnienia listy. Wątpliwość mam co do Twojej
    > definicji "oficjalności". Po prostu nie wiem, czego oczekujesz czy tego
    > by była na stronie ministerstwa czy czegoś innego.

    oczekuję tego, zę skoro twierdzisz, że każdy może sprawdzić to ktoś za tę
    listę bierze odpowiedzialność. Jeśli ja sobie poskładam liste nazwisk i
    wywiesze w sieci to też będzie "w internecie". uważasz, że to wystarczy?

    > Uzyska ale nie wszystkie w tym miejscu.

    wskażesz miejsce gdzie można sprawdzić, które swiadczenia uzyskam a które
    nie? Bo lista NFZ mówi, że np. w szpitalu Chazana uzyskam wszystkie
    świadczenia a praktyka temu przeczy.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?