  • Data: 2014-07-14 23:04:05
    Temat: Re: Jezioro
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Mon, 14 Jul 2014 22:05:28 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > W tym co piszesz masz sporo racji. Jednak nieprawda jest, ze organizacja
    > to popiera. W ostatnich latach sporo sie zmienia.

    oj! pomału się zaczynają zastanawiać, zę może jednak? Po tym jak
    zapłacili setki milionów odszkodowań? A podwładni Papieża np. w polsce
    dalej uważają, że nic się nie stało i to atak na Kościół, religię i samego
    Boga.

    >Od samego papieza (nie
    > tylko Franciszka) slychac przeslanie, ze to jest zla praktyka.

    na razie mówi. Poczekam aż zacznie robić. Skutecznie. Jak na razie
    Wesołowski spaceruje po ogrodach Watykanu zamiast siedzieć w pierdlu.

    >Kosciol w
    > Ameryce tez z tego powodu mial problemy i musial sie z tym uporac. W
    > zeszlym tygodniu bodaj i nasi kardynalowie glosno o tym prawili. Tak
    > wiec od pewnego czasu slychac glos kosiola, ze nie ma na to
    > przyzwolenia. Czy pozno? Oczywiscie, ze tak. Ale lepiej pozno niz
    > wcale. Generalnie kosciol ma pare rzeczy na sumieniu i chyba nikt nigdy
    > nie mowil, ze jest swiety. Mnie cieszy to, ze reaguje i wyciaga wnioski,
    > ale nie oczekuje, ze kiedys bedzie idealny.

    nieh zaczną od naprawienia szkód, które wyrządzili. I nie musi to nic
    kosztować. Wystarczy, że ujawnią dokumenty, które mają i wydadzą
    wszystkich w ręce świeckiej sprawiedliwości zamiast ich chować po
    kalsztorach i Watykanach.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?