    From: "PC" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kaloryfer "drabinka" w bloku
    Date: Tue, 11 Jan 2011 19:30:12 +0100

    > Kiedyś były podzielniki kosztów ogrzewania.

    Nie bardzo lapie te odpowiedz. Obevcnie w wiekszosci blokow
    zamonotowano czujniki pogodowe i w zaleznosci czy jest zimniej czy
    cieplej taka masz temperature w systemie. Tak naprawde nie masz
    zadnego wplywu na zwiekszanie temperatury jedynie na obnizanie ale to
    masz tez przy zwyklym zaworze.

    Kiedyś, jak były podzielniki, to zawory termostatyczne były nieodzowne.
    Teraz są dla komfortu. Mam bardzo ciepłe mieszkanie a lubię jak jest chłodno
    więc ustawiłem kiedyś tak jak mi pasuje i tak jest, niezależnie od pogody.

    PC