  • Data: 2020-12-08 00:23:20
    Temat: Re: Kamera do monitoringu
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 7 Dec 2020 11:22:00 +0100, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Z faktu że jesteś starszy kompletnie nic nie wynika. Ba, bywa że
    > wynika
    > coś wręcz przeciwnego niż Ci się zdaje. IQ nie rosnie po 20 roku
    > życia a
    > mądrość po 40. Natomiast rosną uprzedzenia i zgorzkniałość.

    Oj widzę, że ciągle wannabe psychoanalityk, nic się nie zmieniłeś.

    > Z resztą ja ogólnie staram się dostosowywać poziom rozmowy do
    > interlukutorów.

    Oj tam, oj tam. Zwykły cham i prostak jesteś a nie "dostosowywacz
    poziomu" :)

    > Tak się pechowo składa, że do Ciebie Mareczku, również.
    > Skoro poszczekujesz na innych to wydaje się być stosowne
    > poszczekanie i

    Sebciu, na nikogo nie szczekałem, tylko zwróciłem Ci grzecznie uwagę,
    że nie wszędzie Twoje rozwiązania są dla każdego idealne. Natomiast
    Twój podły charakter wylazł z Ciebie i zamiast prowadzić rozmowę na
    poziomie skierowałeś ją (w swoim stylu) w to miejsce gdzie jesteśmy.

    > Kłucisz się o to czy zakres IP ma 254 numery

    Eh, serio?

    > Tak, gapiąc się w takie brednie można tylko przywalić z liścia. Bez
    > gapienia się na wiek i zasługi dla PRL.

    To jest tylko Twój punkt widzenia. Przyjmij do wiadomości, że może
    być dokładnie takimi samymi bredniami dla kogoś innego, w innych
    okolicznościach. Jak już z kimś dyskutujesz to warto dodać np. "w
    mojej opinii", "moim zdaniem", "uważam, że", umiesz takie zwroty?

    > Nie przestałem. Oto dowód:
    > https://drive.google.com/file/d/1BybXcXQc5p3rgSCTP8B
    KPGo0YDxyaj_R/view?usp=sharing

    Co z tego, jak w nagłówku jest tylko:
    From: heby <h...@p...onet.pl>

    Twoja reakcja świadczy, że masz na prawdę problemy z emocjami, to się
    da leczyć, choć przypis jaki dałeś świadczy, że to już nie choroba
    ale poważne kalectwo. Pal diabli Twoje występy w usenecie, ale
    niestety to prawdopodobne, że dla bliskich (czy dalszych) takim
    samym chamem jesteś. Współczuję rodzinie (i sąsiadom).

    Teraz może być EOT.

    --
    Marek