  • Data: 2009-07-08 19:21:25
    Temat: Re: Kamień ogrodowy
    Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mal" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e6e485cf-7b00-4971-94e1-b99e1c50a568@o7g2000yqb
    .googlegroups.com...
    On 8 Lip, 20:01, "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> wrote:

    >Ejże! Kamień wychodzi najtaniej! Mam 4 kamieniołomy w promieniu 10 km.
    >Najczęściej handlują właśnie kamulcami do okładzin skarp, cieków itp.
    >Do ułożenia nie trzeba specjalisty. Robotnika na wsi zawsze znajdę.

    >Jeśli zdecydujesz się na żwir - radzę właśnie ten filtracyjny. Nawet
    >znalazłam Ci hurtownię w pobliżu:
    >http://209.85.135.132/search?>q=cache:0mpcT87pFF0J:
    www.gardenparty.waw.pl/file/cennik/cennik.rtf+%C5%>B
    Cwir+filtracyjny&cd=6&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client=fir
    efox-a

    >Z cennika wynika,że za worek 20 kg płacisz 19 zł. To nie jest cena
    >zaporowa.

    No tak, ale nie chodzi o cenę jednostkową ale o całość - niech to będzie
    tylko 40 kg na 1mkw - to daje 38 zł za mkw.
    Nawet przy obsypaniu połowy prostokąta jakim jest mój ogród daje to 32m
    (albo 34, nie pamiętam) - 32 x 38 daje 1 216 zł.

    >A ten kolorowy możesz pooglądać tutaj: http://www.spsm.qt.pl/start.html
    >Chyba że pojedziesz po niego do Opola :-)
    Przejadę się jutro do tej żwirowni w Pruszkowie, popatrzę na ceny i dam
    znać.

    >mal
    Kaja