  • Data: 2014-04-04 21:44:51
    Temat: Re: Kanał wentylacyjny po elewacji.
    Od: slavo65 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 08:23:16 UTC+2 użytkownik Ariusz napisał:
    > Mój odkurzacz też hałasuje i to o wiele, wiele bardziej niż okap, a
    >
    > jakoś mi to nie przeszkadza - choć przy odkurzaczu nie da się oglądać
    >
    > TV, a przy okapie pracującym nawet na 3 mogę bez problemu.

    Każdy towar ma swoje klienta. Tobie się chciało zrobić sobie samemu skuteczny okap i
    sobie zrobiłeś i jest OK.
    To co sprzedaję jest dla tych, którzy nie chcą czegoś wiszącego z sufitu, aby mimo to
    to coś skutecznie* wyciągało, było ciche** i na koniec, nie przeszkadza im cena.

    * na końcu salonu nie czuć ryby smażonej w aneksie kuchennym a dizajnerskiem
    błyszczące lampy zawieszone w kuchni nie trzeba czyścic z tłuszczu po każdym
    gotowaniu

    ** da się siedzieć w towarzystwie przy wyspie i można spokojnie rozmawiac podczas
    smażenia zakąsek