  • Data: 2014-04-06 10:28:25
    Temat: Re: Kanał wentylacyjny po elewacji.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 5 kwietnia 2014 07:44:56 UTC+2 użytkownik slavo65 napisał:

    > Jak jeszcze nie widziałeś, to zobacz jak "wciąga" włączony na full markowy okap
    > https://www.youtube.com/watch?v=PBjb2zalV-A
    > Jak nie wierzysz, to zrób sobie sam taki test z włączonym nam full Twoim okapem i
    pochwal się tutaj z efektów.

    Pf, odgrzewasz kotleta. Juz analizowalismy ten film. Test z okapem bez
    podania nawet modelu. Test w ktorym nawet nie wiadomo czy wentylatory
    sa wlaczone (tak to wyglada) jest do niczego :D W dodatku to zwykly
    film marketingowy / reklamowy bory. W takie bajki uwierzy tylko glupiec.

    Dla mnie EOT bo nie mam czasu na dyskusje z akwizytorem :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.