  • Data: 2011-02-25 18:04:03
    Temat: Re: Kanalizacyjna zagwozdka
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości
    news:ik88vf$ekk$1@node2.news.atman.pl...

    > Ostrożnie z obrotami - doświadczalnie znajdź górną granicę !!!!

    A skąd będę wiedział, że dotarłem do tej granicy? Jak w starym kawale: "już
    nie cofaj, jużeś pierdolnął"? :-)

    > Przy najbliższym remoncie łazienki zrób tą kanalizację porządnie lub
    > zarządaj poprawek od dewelopera choć to okres jego odpowiedzialności
    > kontraktowej i deliktowej może wynosić 3 lata i możesz nic nie wskórać.

    Na poprawki nie ma szans, po pierwsze już dawno po czasie, po drugie, nawet
    jak był na to czas, to np. sąsiad, któremu cały tynk z sufitu spadł na
    głowę, musiał się z nimi sądzić o ile dobrze pamiętam.
    kanalizacji już remontował nie będę, w tym roku się wyprowadzam, ale
    wcześniej dziesięć lat to działało i chciałbym choć do stanu pierwotnego to
    przywrócić.

    J.