  • Data: 2012-06-21 08:54:55
    Temat: Re: Katastra!
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jru64b$t53$1@node2.news.atman.pl...

    > Znamienne- zamiast argumentu- inwektywa. I zarzut, że się nie czyta ze
    > zrozumieniem. Znamienne dla kogoś, kto nie ma niczego do powiedzenia poza "no
    > bo tak". Zaproponowałem Ci przeliczenie ich emerytur po kursie złota- no ale w
    > komunie oczywiście ne mozna było kupic nawet grama złota za pensję. W takim
    > razie pozdrawiam Cię z nic nie wartego mieszkania zbudowanego za komuny

    Jesteś idiotą lub grasz idiotę. Za PRL złotówka nie była wymienialna. Dolar się
    nie liczył. W obiegu między demoludami był rubel transferowy. Nie przeliczysz
    nawet po kursie kondomów lub zgniłych gruszek.

    --
    Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
    karierę polityczną".