  • Data: 2010-01-18 16:12:15
    Temat: Re: Kibel na budowie
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m. pisze:
    > Oglądałem ostatnimi czasy kilkanaście/kilkadziesiąt budów domków
    > jednorodzinnych i na żadnej z nich nie widziałem plastikowych kibli tzw.
    > toi-toiek. Za to tam gdzie już jakieś kible były - to były takie typowe
    > wiejskie (z dawnych czasów) drewniane budki.
    > I teraz się zastanawiam - co ci ludzie robią później z tymi fekaliami -
    > no bo chyba nie zostawiają na WłASNEJ działce i nie zasypują.

    Właśnie, że zostawienie tego w ziemi jest chyba najrozsądniejszym
    rozwiązaniem. Wykopujesz dół na jakieś 80 cm głęboki, stawiasz na tym
    drewniany kibelek - taki zrobiony z desek z budowy :-). Po zakończeniu
    budowy i stwierdzeniu, że kibelek już jest nie potrzebny, można
    spokojnie dechy zutylizować w... kominku, czy tam gdzie :-), a dół
    zasypać i finito :-).
    Ja taki kibelek mam i uważam, że wywożenie tego 'czegoś' gdziekolwiek
    mija się kompletnie z sensem :-).
    Ziemia nie takie rzeczy przyjmuje - drzewka lepiej będą rosły :-).

    pozdrawiam
    robercik-us