    From: Tadeusz Smal <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Kiedy przycinanie drzewek
    Date: Tue, 07 Feb 2012 15:19:59 +0100

    W dniu 2012-02-07 14:55, skryba pisze:

    > Bardzo dobrze Tadziu, że wstępnie zaznaczyłeś "mniej więcej".
    > Bo z podanego przez Ciebie linka tylko termin cięcia czereśni jest dla mnie do
    > przyjęcia. Wiśnie i pozostałe już nie. O tyle, o ile sadownicy dużych sadów
    > produkcyjnych by "wyrobić się" z cięciem stosują podane w linku terminy, o
    > tyle gospodarujący w ogrodach przydomowych i działkach mogą z korzyścią dla
    > swoich drzewek stosować zupełnie inne terminy cięcia drzew owocowych.
    :)
    Tak ogólnie mniej więcej uważam artykuł za prawidłowy
    i nie dotyczy to tylko czereśni ale również innych wymienionych .
    W sumie nie ma co az tak przeżywać sprawy
    bo tak jak wspominasz sadownicy aby się wyrobić tną od stycznia
    i jest OK.

    Jeżeli chodzi o artykuł to nie lubię takiego krótkiego obcinania gałęzi
    prawie, że na pniu .
    Nie mam coprawda wielkich hektarów sadu ale zamierzam zabrać się za
    obcinanie gdy tylko ciut cieplej się zrobi.
    Głownie bedą to leszczyny ale pomiędzy rośnie u mnie sporo innych
    drzewek owocowych i będę leciał to wszystko po kolei .

    Później wiosną gdy ziemia rozmarznie nie będzie na to czasu
    nastanie niepodzielnie czas traw a po drugie teraz gdy jeszcze ziemia
    zamarznieta wygodniej wywieźć gałęzie
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262