    From: " skryba" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Kiedy przycinanie drzewek
    Date: Thu, 9 Feb 2012 18:27:22 +0000 (UTC)

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > Aleś się popisał.
    > No a ja Cie oswiecę: otóż zmienił się przekrój odmianowy już na tyle, że
    > zmiany w pielęgnacji były konieczne.

    Znów gołosłowie? Może jakieś przykłady, materiały, źródła? Dla potrzeby
    pogęgania znów w swoim (pożal się PB) stylu założyłaś coś nie wiedząc nic na
    temat zadanego przeze mnie pytania autorowi wątku. Ja zakładam, że może mieć
    nowe odmiany, ale nie wykluczam, że są to drzewa w wieku 50-70 lat.

    > I nie materiały stare, tylko odmiany
    > inne. I to wcale nie smaczniejsze ani lepsze, w dodatku nieprzystosowane do
    > naszego klimatu.

    Materiały i przyzwyczajenia jednak stare. Pewnie starsze od Ciebie, bo
    pamiętają jeszcze prof. A. Mikę i prof. S. Pieniążka z czasów ich młodości.
    Skoro nowe odmiany są nieprzystosowane do naszego klimatu to dlaczego rosną i
    z powodzeniem owocują? Cuda jakieś, albo fanzolisz od rzeczy? Autorytetem się
    jawisz w zakresie co lepsze, smaczniejsze, przystosowane? Mamy podziwiać czy
    ...?

    > Poniał?

    Gdybyś nie skakała po wątku ja wsza po grzebieniu to doczytałabyś:
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
    group=pl.rec.ogrody&tid=1135149&pid=1135152&MID=%3Cj
    graq7%24k1n%241%40inews.ga
    zeta.pl%3E
    Bez odpowiedzi na tam postawione pytania, każda odpowiedź może być błędna, ale
    Ty przecież takich wątpliwości nie masz.

    skryba