  • Data: 2009-05-13 15:56:21
    Temat: Re: Kiepski trawnik
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    > Łake mozesz nazwac sobie dowolnie pastwiskiem, scierniskiem lub
    > jeszcze w kazdy inny dowolny sposob ale na pewno nie trawnikiem.

    ???
    Jeżeli to, co Ty uważasz za łąkę ktoś inny może nazwać pastwiskiem lub
    ścierniskiem, to z pewnością może nazwać to trawnikiem.

    Nazwa ma istotne znaczenie dopiero w świetle prawa. Na moim osiedlu jest
    nakaz koszenia trawników. Jeśli więc na przykład to:
    http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/laka06/laka3.jpg
    jest trawnik, na którym wyrosły chwasty (a faktem jest, że żadnych
    kwiatów tam nie siałem), to mam obowiązek te piękne kwiaty skosić.

    Pozdrowienia,
    Michał

    --
    Michał Misiurewicz