  • Data: 2009-05-15 10:33:58
    Temat: Re: Kiepski trawnik
    Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie w tym rzecz, ze kazdego chce namawiac na pielegnowanie trawnika.
    Jestem tylko przeciw eufemizmom i wzajemnej adoracji. Czy z racji
    tego, ze ktos od dluzszego czasu udziela sie na forum i pokazuje jak
    ciezkim wysilkiem do tego sie dochodzi (gartuluje wszystkim i
    zazdroszcze ze juz moga mieszkac) nalezy nadawac temu inne znaczenie
    niz ono rzeczywiscie jest.
    Bardzo ladnie nazwala to Sunnie - chwastnik. To jest prawidlowe
    okreslenie na wiekszosc tego co widzimy na podworkach.
    Jestem tylko za trzymaniem sie znaczenia nazw.

    Pozdrwiam wszystkich z trawnikami jak i tych myslacych ze maja trawnik
    i wszystkich pozostalych tez.
    Dy