  • Data: 2009-05-15 08:45:40
    Temat: Re: Kiepski trawnik
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sunnie" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:guhmlo$pdm$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja dla uproszczenia używam nazwy "chwastnik", żeby nie było nieporozumień.
    > :-)
    > Nie siałam żadnej trawy, nie podlewam, koszę raz, dwa razy na sezon :-). I
    > mam fajne mlecze wiosną i maki przed domem.. I już :-)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Sunnie
    > P.S. Kultowi TRAWNIKA mówię stanowcze NIE!

    Niech kazdy robi tak jak lubi. Ja równiez nie zamierzam kultywować trawnika.
    Trawnik słuzy do chodzenia. Samochód do jeżdzenia(terenówka nie powinna
    służyć raczej do robienai zakupów a w Polsce służy) Mój były sasiad ma
    samochód. Myje go i poleruje co dwa dni- taki rytuał na podwórku przed
    domem. Uzywa go raz w tygodniu- w niedziele jedzie nim 2km do koscioła. Do
    pracy, na zakupy itp jjeżdzą poociągiem lub chodzą piechotą. Jak kilka razy
    zobaczył że ja z mojego kombika wyjmuję np 400kg gresu czy 150cegieł
    klinkierowych to się mnie pyta czy mi auta nie szkoda. Odpowiedziałem że
    samochód przecież służy do jeżdzenia i wożenia. Gościu pokiwał głową ale go
    nie przekonałem.

    PS
    Mój "trawnik" wczoraj zona skosiła- pomimo tego ze nierówny dla kosiarki to
    nie był problem.

    Krzysiek