  • Data: 2010-09-21 20:36:16
    Temat: Re: Kilka płyt URSA XPS - Wrocław
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    To ja sie podłączę i też troche pospamuje bo podobna lokalizacja (15 km od
    Wrocławia).

    Oddam drewno pobudowlane - deski calówki i gotowe pozbijane blaty na
    szalunki. Używane, W większości powbijane gwoździe. Będzie tego w sumie
    jakieś 1-1,5 metra.

    Za zupełne darmo - byle tylko ktoś to zabrał... może nawet być na spalenie,
    mi się nie chce ciąć, zresztą jedyne gdzie mógłbym to spalić to kominek, a w
    kominku gwoździe nieestetycznie wyglądają :)

    Mam też drewno topolowe w klockach do połupania - też z półtora metra.
    Przesuszone - ścięte zeszłego roku, ale leżało pod gołym niebem. Jak ktoś
    chce, to oddam za dziękuję... ja nie mam czasu na rąbanie.

    W sumie ze wszystkiego byłoby pół zimy palenia :)

    Pozdrawiam,
    MW