  • Data: 2010-10-10 19:53:04
    Temat: Re: Kilka pytań dotyczących ogrzewania podłogowego?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    M wrote:

    > 1. To nie jest ogrzewanie sensu stricte, bo nie możesz go np.
    > wyłączyć.

    to jest ogrzewanie sensu stricte, bo ogrzewa dom...

    > 2. Jeśli masz zaplanowaną taką samą temperaturę we wszystkich
    > pomieszczeniach w domu to jest to IMHO błąd (np. w łazienkach
    > przewiduje się temperaturę wyższą, a w przedpokoju niższą niż
    > salonie).

    sądze że to jst skrót myśłowy, wszytskie pomieszczenia mają takei same
    temperatury obliczeniowe odpowiednie do ich funkcji.

    > 3. Masz skorelowaną temperaturę w przedpokoju z pokojami. Wzór łączący
    > ogrzewanie tych pomieszczeń może być dość skomplikowany (może być
    > trudne do policzenia). To tak, jakbyś dał w przedpokoju grzejnik
    > przypadkowej mocy.

    przedpokoje zwykle nie wymagają ogrzewania :) (przynajmniej te wewnętrzne)
    wiec podłogówka służy raczej utrzymaniu komfortu przy przechodzeniu na
    bosaka.