    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kładzenie drugiej warstwy wełny - poddasze użytkowe
    Date: Mon, 25 Feb 2013 16:17:06 +0100

    Użytkownik "mcs" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    v> Przechodzisz do następnego pomieszczenia i zależnie od jego wymiarów albo

    > Wiesz co, Ergie, mam nieodparte wrażenie, że Twoja praktyka przerasta moją
    > możliwość pojmowania świata. I to nie tylko w tym wątku.
    > Jeszcze 9 stycznia nie miałeś pojęcia jak kłaść wełnę, a teraz wyjeżdżasz
    > z praktyką na budowach.

    Przeczytałeś tamten post który pozostał bez odpowiedzi? To był zupełnie inny
    problem - duże ryzyko zawilgocenia i co za tym idzie zwiększenia ciężaru
    wełny na stropie i szukanie sposobu na to by wełna się nie opierała na
    płytach. Szukałem rady bo zostałem o nią poproszony, a moje doświadczenie
    nie obejmowało takiej sytuacji. Najwyraźniej nikogo innego też skoro nikt
    nie odpowiedział.

    Jeśli zaś chodzi o praktykę w normalnej sytuacji to sam zrobiłem ocieplenie
    swojego domu, wcześniej na kilku innych poddaszach pomagałem w poprawkach po
    "fachowcach". Jeśli chodzi o bywanie na budowach to bywam na nich
    praktycznie codziennie od lat i widzę jak i co pomysłowi budowlańcy robią.
    Widywałem różne pomysły mniej i bardziej dziwne, ale nie przypominam sobie
    nigdzie układania wełny poziomymi pasami.

    A Ty ciągle nie odpowiedziałeś na pytanie co jest lepszego w układaniu
    drugiej warstwy wełny w poprzek krokwi.

    Pozdrawiam
    Ergie