  • Data: 2018-08-26 09:03:48
    Temat: Re: Kleil ktos plytki na pianke montazowa?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na sciane. Dwa metry kwadratowe mam do zrobienia. Nie chce mi sie pierdolic z
    jakimis zaprawami czy klejami rozrabianymi woda. Zostaje jeszcze opcja z klejem
    montazowym na bazie kauczuku neoprenowego. Myk w tym ze sciana nie jest zbyt rowna a
    klej montazowy najlepiej trzyma w cienkiej warstwie.

    piana do klejenia małych przedmiotów to nie najlepszy pomysł, bo będą
    "pływały" podczas zastygania piany. Już lepiej jakimś silikonem to
    przyklej (klej do szyb samochodowych polecam). ewentualne gruntowanie
    ściany chyba nie jest problemem? a jak jest, to maźnij tą ścianę
    rozcieńczonym klejem poliuretanowym, albo ostatecznie wikolem.
    ToMasz
    PS kafelki wielokrotnie kleiłem zwykłym silikonem sanitarnym i takie
    coś działa wyśmienicie. ale zawsze do równych powierzchni