  • Data: 2010-12-20 23:17:20
    Temat: Re: Klej do sklejenia drewna z murem?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Gru, 23:33, "Ewald" <e...@g...pl> wrote:
    > Witam,
    > licz na do wiadczenia koleg w - szukam naj najpewniejszego kleju dla celu
    > przyklejenia pod sufitem drewnianej listwy. Sufit jest z MDF-u, listwa z MDF-
    > u, a na murze jest glad gipsowa. Genetralnie to mam do zrobienia to co
    > normalnie robi si wok pod ogi, ale na suficie. Listwa jest wiercwa kiem i
    > jeden bok b dzie klejony do sufitu, a drugi do g adzi. Zadne wiercenie ani
    > przybijanie nie wchodzi w rachub . Na dodatek najlepiej jakby ten klej wi za
    > bardzo szybko, tak bym wytrzyma z podniesionymi r kami a z apie :) i nie
> [...]

    Kazdy typu fix-all. Soudal, tytan, czy inny tego typu (to chyba
    polimerowy). Nie wiaze szybko ale jest bardzo gesty - na tyle ze
    spokojnie po docisnieciu listwy ta juz powinna sie bez problemu sama
    trzymac, az do wyschniecia kleju :) Jak kleilem progi to jeden kartusz
    wystarczal na przyklejenie niecalych 4mb ale kleju nie zalowalem -
    przypuszczam, ze do klejenia listw (dosc oszczednie) wystarczy na te
    10-15mb, no chyba ze bedziesz robil kropke co pol metra to moze i na
    30-40mb :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.