  • Data: 2009-04-09 09:40:57
    Temat: Re: Klimatyzacja Fujitsu czy LG? Inwerter?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przeziębienie to taki skrót myślowy bo legionelloza daje podobny objaw
    > co do serwisu to zgadzam się, ale czyszczenie wskazane co półroku, zresztą
    > filtry przy intensywnym użytkowaniu zapchają się wcześniej
    > nieszczelność nie musi być duża i czynnik zejdzie np. po dwóch latach,
    > myślisz że jak jest taki mały wyciek, to poza próbą dokręcenia nakrętki
    > coś się robi? po co? taniej jest doładować układ przy następnym serwisie.

    Ja nie piszę o klimie w biurowcu, tylko w mieszkaniu. Ona nie pracuje non
    stop przez pół roku.
    Piszesz, ze czynnik zejdzie przez 2 lata, ale w tym momencie powinny być już
    4 serwisy!!
    A po co serwisować co pół roku skoro przez pół roku jest ona zupełnie
    nieużywana? Wsadzam nowy filtr, nie właczam klimy (bo zima) i po pół roku
    już go wywalam?