  • Data: 2016-01-31 17:16:52
    Temat: Re: Klimatyzacja w firmie
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Musisz jeszcze znac wilgotnosc w srodku i z tabelki odczytasz temperature
    > punktu rosy:
    >
    > http://www.termoekspert.eu/images/punkt_rosy2.gif

    No właśnie nie znam.
    Jest sucho jak w pieprzniczce :) ale przecież mogą być dni z opadami
    (robi się sauna na zewnątrz wtedy, coraz popularniejsza pogoda jak
    obserwuję).

    > Plytki moga miec pewnie te 8-10stC wiec idealne warunki do roszenia:)

    A co gdybym wymieszał, albo zrobił inaczej, nawet lepiej (tak mam teraz
    instalację). Najpierw wodę puszczę przez nagrzewnice, a później na
    podłogówkę. W ten sposób nie schłodzę podłogę za bardzo (nagrzewnice
    trochę podgrzeją wcześniej wodę).

    Miłego.
    Irek.N.