  • Data: 2022-05-02 09:08:08
    Temat: Re: Klimatyzator
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 1 maja 2022 o 04:27:03 UTC-5 r...@g...com napisał(a):
> [...]
    pod otwor kominowy moze miec sens.
    > Pewnie jest komin gdzieś w pomieszczeniu, bo to stara kamienica, ale ponoć one
    robią podciśnienie i ciągnie z wentylacji, czy też z pomieszczeń obok.

    Chodzi o wyrzut cieplego powietrza.
    To robocze bedzie zaciagane albo z wentylacji albo szparami.
    A wyrzut albo oknem (musialbys dorobic zaslepke) albo w komin.

    nieco poprawi sytuacje, jest tanie i da sie zrobic bez zgody wlasciciela.
    > Jak się przyjrzysz linkowi z google maps, który dałem wcześniej to widać to
    środkowe okno. Jest już roleta.

    To tylko dreczyc wlasciciela.
    No chyba rze to urzednik. To wiele wiecej nie urzezbisz.