  • Data: 2010-07-14 13:00:52
    Temat: Re: Klimatyzer bez-rurowy
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Gdzie napisałem że tylko?

    Nie musiales uzyc slowa tylko, wystarczyl sens wypowiedzi.

    >To zmierz tą dodatkową ulgę. Na tym chyba polega cały problem, nie? A skąd
    >weźmiesz te pety z lodem? Z lodówki stojącej w mieszkaniu? Z tej samej która
    >by wytworzyć lód musiała wyrzucić ciepło do mieszkania które ty chcesz potem
    >ochłodzić tymi petami?

    Po pierwsze lodowka nie musi stac w tym samym pokoju. Zazwyczaj stoi w kuchni.
    Po drugie nie interesuje mnie w tym momencie obnizenie temperatury w mieskzaniu, bo
    jak w tym watku
    juz zostalo powiedziane, pety to za malo na to. Interesuje mnie odczuwalny chlod z
    wentylatora,
    kiedy bede przed nim siedzial i kiedy bedzie na mnie wial. W tym momencie to mam
    gdzies,
    ze gdzies tam w mieszkaniu ulotnilo sie z lodowki troche ciepla.

    Ale EOT z mojej strony, bo nasza rozmowa do niczego nie prowadzi.