  • Data: 2020-06-15 09:23:27
    Temat: Re: Klimatyzowanie czas zacząć
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > dałem bo byłem ciekaw czy będą dane z czujników.
    > Aparat jest po to ze przy instalacji czyta kody QR które sa na instrukcji,
    lokalizacja - jakas procedura zatwierdzenia zakładania konta jest przez telefon, smsa
    wysyłają. Tego nie użyłem bo dało sie emailem.

    Powiem ci, że odważny jesteś, ja w komputerze i telefonie poblokowałem wszelkie
    możliwe przesyłanie danych. Jak bym coś takie przeczytał w instrukcji klimy to bym
    się zaczął mocno obawiać. Swego czasu Musk przestrzegał przed sztuczną inteligencją.
    Kto jak kto ale ten facet może coś o tym powiedzieć.
    K.