  • Data: 2020-06-15 22:16:23
    Temat: Re: Klimatyzowanie czas zacząć
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-15 o 10:10, Budyń pisze:
    > to tylko klima :-) Ma mechanizmy dostępu z zewnątrz, ale nie sądzę
    > zeby je wykorzystywano. Zapewne jest gdzies tam furtka dla służb, i
    > gdybym był WażnąPersoną to bym mógł sie obawiać. Ale ja uczciwy szarak
    > jestem, nawet gdyby ktos przeczytał moja pocztę/obejrzął fotki to nic
    > z tego nie wynika, gołych bab tam nie ma :)
    >
    > b.

    Nawet nie zdajesz sobie sporawy jakim wspaniałym narzędziem dla włamywaczy może być
    taki klimatyzator, system grzewczy czy zdalny odczyt liczników energii elektrycznej i
    wody, czy choćby kamery lub co gorszego system alarmowy z dostępem internetowym.
    O ile systemy alarmowe i kamery są w miarę zabezpieczane o tyle systemy grzewcze czy
    też telemetryczne dość łatwo można podglądać. Z takich danych bardzo łatwo jest się
    zorientować w jakich porach dnia i o jakich godzinach nikogo nie ma w domu, a do
    domowego Wi-Fi jest się w stanie włamać każdy bardziej rozgarnięty dzieciak.