    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 21 Jun 2020 01:20:38 -0700 (PDT)
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <b...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <8...@g...com>
    <rcg4ha$qan$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <d...@g...com>
    <rci34a$2lb$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <c...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Klimatyzowanie czas zacząć
    From: Kadar <o...@g...com>

    Wczoraj byłem w przeuroczym miasteczku i zauważyłem olbrzymią ilość jaskółek (nie
    znam ich nazwy fachowej), nie przesadzam. Nawet mam to uwiecznione na filmie. Z tego
    co wiem jaskółki właśnie żywią się owadami. Tam nie było owadów.
    Generalnie jestem ten z miasta i moje doświadczenia pozamiejskie jak do tej pory były
    znikome. Pierwsza rzecz, która mnie tu zaskoczyła to niesamowita ilość ptaków. Nie
    boją się ludzi, potrafi usiąść dość bliko człowieka i świergolić. Od dawien dawna nie
    widziałem ptaków drapieżnych. Tu jak nie zobaczę chociaż 2 takich dziennie to dzień
    stracony. Ciągle są. Niestety trafiają się też martwe potrącone przez samochody. Ot
    tak refleksyjnie.
    K.