  • Data: 2010-06-15 13:48:56
    Temat: Re: Kocioł CO - dudnienie w kominie
    Od: Agent0700 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dudnienie pokrywa się z pracą palnika - gdy na palniku wzrasta
    > temperatura pojawia się dźwięk.
    > Po rozszczelnieniu drzwiczek momentalnie ustaje, po zamknięciu ich
    > pojawia się z powrotem.

    Z komina zrobiła się trąba :-)

    Trzeba inaczej nastroić komin :-) a raczej rozstroić.

    Częstotliwość dźwięku jest dopasowana do średnicy i kształtu komina i
    powstaje efekt falowy.

    Jakoś tak mniej więcej to wygląda, ale pewnie źle wytłumaczyłem bo nie
    jestem fizykiem.

    Niektórzy będą wiedzieć o co chodzi.