  • Data: 2014-09-30 10:18:46
    Temat: Re: Kocioł .... cięcie.
    Od: "Orlikten" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ps.com...
    napisał:

    > Mam włączoną opcję "ukryj cytowany tekst" i nie wiem o co Ci chodzi.

    1. Nie każdy czytnik ma taką opcję.
    2. Często trzeba cytować tekst, bo z samej opowiedzi nie zawsze wynika o co chodzi.
    3. Po co "obdarzasz" grupę niepotrzebnymi cytatami ?
    4. Wycięcie niepotrzebnych cytatów na etapie redagowania to żaden problem.
    5. Zmuszanie innych do sprawdzania sterty smieci, czy po drodze czegoś nie
    skomentowałeś,
    to jest świństwo. Ty natomiast ryzykujesz, że ktoś nie zauważy twojego komentarza
    w stercie śmieci.