  • Data: 2013-09-12 13:27:20
    Temat: Re: Kociol gazowy + PC
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Co ciekawe mowimy o dogrzaniu powrotu spalinami, a w kondensacyjnym
    > spalinom daleko do 50.

    > Ergi kombinuje jak kon pod gorke, zobaczyl program w telewizorni,
    > uwierzyl,

    To nie ja wymyśliłem aby podgrzewać powrót spalinami.
    Ja pisałem o skierowaniu powrotu do PC - bo takie rozwiązanie było pokazane
    w tym programie.

    > i bedzie sie tej wiary trzymal. Jak to wyznawcy maja

    Tylko wyznawca myśli że wszyscy dookoła są wyznawcami :-(
    Ja w nic nie uwierzyłem - pytałem o to czy ktoś się z tym spotkał i o
    formalności bo mnie temat zaciekawił czysto _teoretycznie_.

    Pozdrawiam
    Ergie