  • Data: 2015-03-10 20:47:09
    Temat: Re: Kocioł gazowy do niewielkiego mieszkania
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 marca 2015 12:30:47 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

    > Przepraszam i nie obraź się, ale mam wrażenie, że Twoje doświadczenia są
    > tak kiepski, bo za każdym razem kupowałeś jakieś "wynalazki".
    > Ja kupiłem Junkersa i odpukać jak na razie działa bardzo dobrze.

    Ja tez nie moze narzekac...
    W mieszkaniu mam przeplywowego Junkersa WRP 275-1 KB, kupiony w lutym 1998, jeden
    przeglad fachowca, ze 3x sam wyczyscilem i dopiero w tym roku zaczelo kapac z
    nagrzewnicy - kupilem uzywke na alledrogo, sam wymienilem i dziala dalej...

    W domu mam zestaw Buderusa G124 z 2001, raz byl full serwis z czyszczeniem zasobnika
    CWU, + ze 2x sam kociol i dziala do tej pory...

    WS