  • Data: 2014-09-28 16:27:24
    Temat: Re: Kocioł gazowy z zamknietą komorą spalania
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:06270c20-35a1-43f2-b7c3-fb0bece62a9d@googlegrou
    ps.com,
    *Użytkownik* <k...@g...com> typed:
    ps.com,

    > Ustaw sobie czytnik żeby też ukrywał. Dupę tez mam Ci wycierać?

    To nie chodz glownie o ukrywanie, a o cytowanie przez Ciebie kilogramow
    tekstu, ktory musze pobrac.
    Miej litosc gdy ktos ciagnie posty przez modem lub komorke, przeciez te
    kilogramy wstawiane przez Ciebie sa dla nich zabojcze.
    No tak, ale Ciebie to ziebi i robisz swoje. A moze tak bys zreformowal sie i
    postepowal przykladnie.