eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKocioł gazowy z zamknietą komorą spalaniaRe: Kocioł gazowy z zamknietą komorą spalania
  • Data: 2014-09-28 19:41:03
    Temat: Re: Kocioł gazowy z zamknietą komorą spalania
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu niedziela, 28 września 2014 02:06:59 UTC+2 użytkownik Grzegorz napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > news:452c27bd-df25-4e32-96d4-aca024876691@googlegrou
    ps.com...
    >
    > W dniu niedziela, 28 września 2014 01:08:34 UTC+2 użytkownik Grzegorz
    >
    > napisał:
    >
    > > U�ytkownik <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
    >
    > >
    >
    > > news:59982c32-a33c-4d04-b859-0fb35de9a079@googlegrou
    ps.com...
    >
    > >
    >
    > > W dniu niedziela, 28 wrze�nia 2014 00:29:26 UTC+2 u�ytkownik
    >
    > Grzegorz
    >
    > >
    >
    > > napisaďż˝:
    >
    > >
    >
    > > > U�ytkownik <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > news:e600f9a8-7c47-42fc-ae0d-4e2a9368c559@googlegrou
    ps.com...
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > /.../
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > //W silnikach spalinowych stosowany jest pewien myk. Cz�� spalin
    >
    > >
    >
    > > trafia
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > do powietrza zasysanego przez silnik.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > //Poprawia to spalanie,
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Nie poprawia. nie w tym sensie. Chodzi o dopalanie tlenk�w (CO i
    >
    > >
    >
    > > NOx)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > //spaliny s� czystsze a silnik przy takim samym zu�yciu paliwa
    >
    > ma
    >
    > >
    >
    > > wy�sz�
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > moc.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Zu�ycie paliwa jest wy�sze. Ca�y ten pomys� to jak PFC w
    >
    > >
    >
    > > zasilaczach.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Poprawia si� cos fi ale wzrasta zu�ycie pr�du.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Silnik dope�niany spalinami zamiast tlenem z powietrza nie mo�e
    >
    > >
    >
    > > mieďż˝
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > wy�szej mocy.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Wystarczy�oby zastosowa� silniki o wi�kszej pojemno�ci i
    >
    > >
    >
    > > ubo�sz�
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > mieszank� ale akcyzy, podatki, op�aty i takie tam liczone od
    >
    > >
    >
    > > pojemno�ci
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > silnika spowodowa�y t� ekoprotez�.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > //Niby bzdura a jednak dzia�a bo jest powszechnie stosowane takie
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > rozwi�zanie. Ciekawe czy jak by zastosowa� takie co� w piecu
    >
    > >
    >
    > > albo kotle
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > ( jak kto woli) czy te� by si� poprawi�o spalanie.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Perpetum mobile.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > g.
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > Nie masz racji. W literaturze jest to dobrze opisane. W jakiej?
    >
    > >
    >
    > > Chocia�by w Biblii mechanik�w Poradniku Mechanika.
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > Silnik t�okowy z ograniczon� ilo�ci� tlenu w zamkni�tej
    >
    > przestrzeni nie
    >
    > >
    >
    > > b�dzie mia� wzrostu mocy jak mu t� ilo�� tlenu zast�pisz
    >
    > cz�ciowo
    >
    > >
    >
    > > spalinami czyli czym� co zosta�o ju� spalone.
    >
    > >
    >
    > > Silnik t�okowy to specyficzne urz�dzenie.
    >
    > >
    >
    > > Nie ma w nim miejsca i czasu na to co siďż˝ stosuje w wysokowydajnych
    >
    > >
    >
    > > procesach spalania.
    >
    > >
    >
    > > Np utlenianie na katalizatorze, komory wirowe, nadmiar tlenu,
    >
    > >
    >
    > > podgrzewanie mieszanki/paliwa, spalanie wst�pne i dopalanie, etc.
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > To wym�g euro ile�tam.
    >
    > >
    >
    > > Jak ten magiczny zaw�r zablokowa� to sk�ad spalin si� pogorszy
    >
    > ale moc
    >
    > >
    >
    > > wzro�nie lub zu�ycie paliwa spadnie.
    >
    > >
    >
    > > g.
    >
    >
    >
    > Kup sobie poradnik mechanika, Poczytaj a potem porozmawiamy. Poradnik
    >
    > mechanika to praca zbiorowa. Pisali ją profesorowie, docenci i doktorzy
    >
    > a nie jakiś Zenek z forum motoryzacyjnego.
    >
    >
    >
    >
    >
    > Odpowiem Twoim językiem:
    >
    > Spróbuj coś spalić dwa razy.
    >
    > g.
    Przed chwilą przypadkowo wpadłem na stronę producenta palników do pieców. Piszą na
    niej że nowy model palnika ma ulepszony system recyrkulacji spalin. Na rysunku
    poglądowym jest to narysowane i opisane. Tak że możesz swoje informacje chyba w buty
    wsadzić, wyższy będziesz. Możliwość dania linka do strony rezerwuję sobie na
    okoliczność jak byś za bardzo bronił swoich niesłusznych racji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1