  • Data: 2013-09-12 03:49:20
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 września 2013 02:30:25 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    stosunku do Ciebie po zainstalowaniu dwóch pomp zostało 12 tysięcy. I mogę do
    droższego burdelu pójść z ładnymi i badanymi panienkami. A Ty przez drogą pompę
    rumunkę z syfem na przydrożnym parkingu na szybko możesz przelecieć.

    > Jest jeszcze cos takiego jak komfort. I powierzchnia ogrzewana. Ja ogrzewam
    >
    > "zdeko" wiecej, prawdopodobnie moj pies ma wiekszy kojec niz Twoje mieszkanie
    >
    > wiec o czym Ty tu do mnie?
    >

    > I moze dlatego ze stac mnie na pompe za 12k mam fajna zone i do burdelu
    >
    > chodzic nie musze jak Ty wiec zachowaj te swoje wynurzenia dla siebie;)
    >

    > Ide spac - narka :)
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    Poczekamy jak Ci podatkiem katastralnym komfort zmniejszą. Wtedy porozmawiamy kto ma
    lepiej. Jak żona jest z Tobą dla kasy to się wyprowadzi. A mnie chociaż wspomnienia z
    burdeli zostaną. Ty zostaniesz bez żony, wspomnień i dopisanym Urzędem Skarbowym do
    hipoteki. No chyba że o takie Polskie walczyłeś.