  • Data: 2013-09-19 13:56:10
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: "Piotr P." <p...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

    *Piotr P.* <p...@w...pll> typed:
    > In news:op.w3gns3qun0u1o8@moj,
    > *janusz_k* <J...@o...pl> typed:

    > Dzięki Wam za wszystkie sugestie.
    > Po przestudiowaniu i wymianie zdań z fachowcami z tej branży, na 90%
    > wybiorę gaz.

    Może ktoś mi poleci dobrą firmę, która zdementuje kocioł olejowy i na to
    miejsce zamontuje od zera kocioł kondensacyjny na gaz ziemny (plus ewent.
    bufor) wraz z rozprowadzeniem i wymianą grzejników, czujnikami itp. itd...
    Chodzi mi o kogoś, kto po przelicza i zrobi to fachowo.
    Miejsce wykonania woj. Małopolska w kierunku na północ (25 km od Krakowa) w
    stronę Buska Zdroju.

    Pzdr. Piotr