  • Data: 2013-09-24 09:39:38
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-24 08:42, Adam pisze:

    > Zupelnie mnie to nie interesuje - tak jak jego nie interesuja telefony do
    > moich znajomych ;)

    Pytales go?

    > Po to zebys dostawal na maila propozycje kupna tego, co lubisz i czym sie
    > interesujesz, a nie tego, co Cie w ogole nie interesuje. Przeciez tego
    > maila i tak dostaniesz (zaakceptowales regulamin rejestrujac sie tam) -
    > wolisz dostac oferte szminek damskich, czy nowych elektronarzedzi ? :)
    > Ja w tym nic zlego nie widze. Nie chcesz tego dostawac to wypisz sie z
    > Allegro albo uzyj filtrow / adblocka.

    Ty nic nie rozumiesz. Ja wogole nie chce dostawac zadnych reklam. Co to
    za idiotyczny pomysl wysylac mi propozycje kupna towaru jak juz go
    kupilem? Mam kupic jeszcze jeden? A co ja tepy jestem zeby mi allegro
    sugerowalo co mam kupic? Zechce to sobie znajde. I nie mow mi, ze
    podpisalem regulamin, bo allegro to tylko przyklad. Juz prawie nie da
    sie nic zrobic z wylaczonymi ciasteczkami.

    > j/w. W sklepie tez narzekasz ze wywiesili etykietke "promocja" przy niektorych
    > produktach? No bo po co Ci paski na wieszaku sugerujace, ze ten wlasnie
    > produkt masz kupic bo jest w promocji :-)

    Nie patrze na nie, nie zajmuja mi miejsca na ograniczonym ekranie, nie
    zjezdzaja nizej przy przewijaniu strony. No wez nie chrzan, ze to dla
    mojego dobra.

    > Wiesz jak cookiesy w ogole dzialaja? Jak wchodzisz na allegro to ono
    > ma dostep tylko do swoich ciasteczek. Wiec wchodzenie na rozne strony nie ma
    > nic wspolnego ze spamem, bo niby jak?

    ogladam rozne strony i nie loguje sie na nich. Pozniej glupie
    wyszukiwanie czegos w sieci powoduje, ze to jest mi sugerowane, rowniez
    mailowo.

    > Przy instalowaniu kazdej apki widzisz do czego ona ma dostep - przy
    > aktualizacji jezeli dostep jest rozszerzony - apka sie pyta o zgode.

    A jak nie zapyta? Wez nie pisz bzdur.

    > A co do GPSu i mojej pozycji - to wszystko tylko i wylacznie kwestia tego
    > do czego te dane moga zostac uzyte. Jezeli ma do nich miec dostep wylacznie
    > policja/prokuratura to mi to wisi - przynajmniej jak mnie ktos oskarzy
    > bezpodstawnie, bedzie niezalezne i mocne alibi ze to nie ja jestem winien ;)

    Zawsze mozesz wszystko onlajnowo robic, pokazujac to na stronce,
    biegajac z GoPro na glowie. Jest tylko taka roznica, ze ja akurat nie.
    Dlaczego? Bo nie jestem wlasnoscia ani policji, ani rzadu, anie koncernu
    IT, ale tego jak widza nie pojmiesz.

    Pozdro.. TK