  • Data: 2013-09-24 13:52:57
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 września 2013 09:56:19 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > I czego to dowodzi? Moze tego, ze wszyscy powinnismy miec wszczepiony
    > implant GPS. Wez badz powazny. W imie wolnosci ograniczmy wolnosc tak?

    Nikt nie kaze Ci korzystac z googla. Nikt nie kaze Ci korzystac z allegro.
    Nikt nie kaze Ci korzystac z Internetu. Mojej wolnosci nikt nie ogranicza
    trzymajac dane stron, na ktore wchodzilem, czy moich zakladek "ulubione",
    szczegolnie kiedy sie na to godze akceptujac regulamin korzystania z
    uslug googla :)

    Internet nie jest wolnoscia - to jest komercyjna siec - zarabiaja na niej
    wszyscy - od dostawcow internetu, przez providerow, do samych uzytkownikow.
    Chcesz byc wolny - nie korzystaj z komercyjnej sieci ktora jest stworzona
    zeby z niej czerpac korzysci :)

    Nie chcesz zeby Ci przychodzily maile? Nie rejestruj sie na glupich portalach
    lub dbaj o odpowiednie ustawienia newsletterow. Dlaczego do mnie nie dochodza
    zadne maile spamowe z allegro czy google? Dlaczego wiazesz je z cookiesami?

    W ogole cos tak sie nagle na cookiesy oburzyl - one sa od prawie samego
    poczatku Internetu i pierwszych przegladarek uzywane. Co takiego
    w nich zlego - one same z siebie nic nie wyciagaja. Trzymaja tylko dane ktore
    tworca danej strony w niej umiesci. Nie chcesz - nie wchodz na strone lub
    zablokuj sobie cookiesy w przegladarce. Ale nie placz ze nie bedziesz mogl
    korzystac z danej strony przez to bo bez cookiesow nie da sie sensownie
    trzymac danych sesji, jestes paranoikiem to musisz sie niestety obejsc bez
    wielu stron :)

    --
    Adam Sz.