  • Data: 2009-03-11 09:03:20
    Temat: Re: Kolejna fuszerka, na szybienicę wykonawców
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie powiem ze jestem mistrzem swiata w każdej dziedzinie budownictwa ale
    > jakbym trafił na takiego inwestora to bym się powiesił, swoją drogą
    > myslałem że inwestor u którego obecnie robie jest najbardziej upierdliwy i
    > wymagajacy ale się myliłem :)

    Bo zapewne jeszcze nie sqmales, co tak naprawde sprzedajesz, czy tez
    co naprawde powinienes sprzedawac. Pewnie ci sie wydaje, ze powinienes
    sprzedawac usluge budowlana. A tymczasem powinienes klientowi
    sprzedawac zadowolenie. Jak to zrozumiesz, wiele rzeczy stanie sie znacznie
    prostsze.

    pozdrawiam
    pluton