  • Data: 2009-03-11 17:18:32
    Temat: Re: Kolejna fuszerka, na szybienicęwykonawców
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dy wrote:

    > To samochod tez wybierasz w zaleznosci od bledow jakie moze warsztat
    > popelnic? W takim razie jesli znasz sposob zeby wybrac sobie chorobe w
    > zaleznosci od tego jakie bledy popelni lekarz to zdradz go nam, przyda
    > sie.
    > Mysle ze to bledny kierunek.

    projekt domu to nie wypadek losowy tylko świadomy wybór, wybierając
    skomplikowaną konstrukcję z wieloma trudnymi miejscami narażamy sie na
    problemy, powinniśmy wtedy wzmóc nadzór na pracami budowalnymi.

    tak samo jest w przypadku wielkich inwestycji, wielkie firmy też popełniają
    błedy i też czasem muszą coś poprawiać. Gdy budujemy coś skomplikowanego to
    zwykle płacimy więcej za to że musimy zatrudnić wysokiej klasy fachowców i
    skuteczny nadzór techniczny.