  • Data: 2009-03-13 10:13:16
    Temat: Re: Kolejna fuszerka, na szybienicę wykonawców
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor pisze:

    > tam gdzie inwestor dba o swoją inwestycję.
    >
    > gdzie niedba to potem się dziwi.

    No to jak to w koncu jest - mam zaplacic za kierbuda i sam wszystko
    nadzorowac, czy place jemu i moge spac spokojnie? Bo cos sie gubisz...
    Jak mam wszystko nadzorowac to po kija mam placic kierbudowi, juz wole
    znalezc jakiegos fikcyjnego od pieczatek, zaplacic mu mniej, w koncu i
    tak sam bede musial wszystko nadzorowac. I taka jest rzeczywistosc.
    Niech sie odezwie jeden chociaz kto mial takiego kierbuda, ze sam nie
    musial nic nadzorowac.