    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kolektory słoneczne-dawno nie było
    Date: Tue, 14 Mar 2017 11:26:54 +0100

    W dniu 2017-03-14 o 09:04, Kris pisze:

    > Pierwszy z brzegu
    > http://allegro.pl/kolektory-solary-hewalex-siedlce-e
    kosed-dotacje40-i6734287735.html
    > Trochę za mały jak na 5 osób ale jakies odniesienie cenowe mam
    >
    > O tu niby dla 3-5 osób
    > http://allegro.pl/kolektory-baterie-sloneczne-hewale
    x-3-300-litrow-i6737196190.html
    > Obgadajmy może zestaw tego typu:
    > Pewnie jak ten zestaw bym zamówił to i tak jakieś pierdółki musze dokupić i kolejny
    1000zł?

    Rura miedziana fi 16 w klebku. Bedzie potrzebna do podlaczenia
    kolektorow z baniakiem na dole (zasilanie i powrot). Dlugosc
    indywiduana, zwykle stad do tamtad :-L. Moze sie zdarzyc, ze gdzies
    trzeba bedzie lutowac twardym lutem. Kolejny element to otulina
    kauczukowa. Nie kupowac tanszej chlodniczej, bo calkowicie do tego sie
    nie nadaje. Potrzebne beda jeszcze zlaczki rury miedzianej do zestawu
    pompowego i kolektora. Nie bedzie ich w komplecie zapewne, ale to
    pierdoly bez znaczenia.
    Na szybko to chyba tyle. Musisz to sam wycenic. Nie mam pojecia jakie sa
    dzis ceny i ile tej rury bedziesz potrzebowal.

    Pozdro.. TK