  • Data: 2017-04-12 18:22:58
    Temat: Re: Kolektory słoneczne-dawno nie było
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 12 kwietnia 2017 17:37:53 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Jak widać masz coś nie tak pod sufitem.

    Na psychiatrii widzę też się znasz. Taki omnibus z Ciebie;)
    No chyba że miałeś na myśli żyrandol pod sufitem to poproszę o wykład jakie to
    specjalistyczna wiedza potrzebna i jakie narzędzia żeby Tgo zamontować i serwisować
    > Moja dyskusja z tobą to zwykła strata czasu.

    Moja z Tobą właściwie też, ale bzdury które czasami wypisujesz trzeba prostować bo
    inni mogą przeczytać i uwierzą że wymiana wtyczki to wiedza tajemna.
    Tak misyjnie więc reaguje na niektóre Twoje wypowiedzi. Bo przyznam że często dobrze
    prawisz i dobre rady zdarza się Tobie udzielać.
    Ale w sumie nie trać czasu i do mnie się już nie przy...dalaj.
    Zobaczę jak długo wytrzymasz;)